Sticker-printing-Sobhan-printing-1

نحوه نصب استیکر (برچسب دیواری)

نحوه نصب استیکر (برچسب دیواری)

برچسبهای دیواری یکی از جدیدترین روشهای تزیین دیوار در جهان می باشند که به علت سهولت استفاده و سرعت نصب بالا و نیز قیمت مناسب جایگزین روشهای متداول دکوراسیون داخلی شده اند. در این روش صرفاً طرح مورد نظر شما روی برچسبهای رنگی برش میخورد و این برچسبها مانند کاغذ دیواری دارای زمینه نیستند و همانند عکس برگردانی بزرگ روی دیوار یا سطوح دیگر چسبانده میشوند.این برچسبها قابل شستشو بوده و در صورت لزوم ، از روی دیوار برداشته میشود ما در این مطلب آسمونی نحوه نصب استیکر (برچسب دیواری) را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

لوازم مورد نیازجهت نصب استیکر :

1- قیچی

2- کاردک پلاستیکی(به عنوان جایگزین می توانید از کارت تلفن استفاده نمائید)

3- دستمال

نحوه نصب استیکر :

1- ابتدا سطح مورد نظر را کاملاً تمیز کنید.

محل چسباندن استیکرها را مشخص نمایید.

 

3- استیکرهای پی وی سی را از قسمت شطرنجی پشت با کاردک داخل پکیج و یا یک کارت اعتباری آنقدر بکشید تا کاملاً حباب های بین سه لایه از بین برود و طرح کاملاً به سلفون شفاف روی کار بچسبد.

 

4- کاغذ شطرنجی را به آرامی از پشت طرح جدا نمایید.

 

5- سلفون شفاف همراه با طرح که پشت آن چسبیده را به آرامی روی سطح بچسبانید و با کاردک طرح را فیکس کنید تا اینبار طرح پشت سلفون روی سطح بچسبد.

 

6- سلفون شفاف را به آرامی با زاویه ی 180 نسبت به دیوار یا سطح از روی طرح بردارید.

 

7- برای طرح های ساده استیکر و همچنین جنس چرم یا جیر دیگر نیازی به سلفون روی کار برای انتقال طرح نیست. به سادگی و با توجه به الگوی داخل پکیج ارسال شده ابتدا محل مورد نظر برای چسباندن را مشخص نمایید.

 

8- لبه ی برچسب(پی وی سی یا جیر و یا چرم) مورد نظر را از کاغذ پشت آن با ناخن بلند کنید و در محل مشخص شده بچسبانید.

9- اگر اولین تکه را نسبت به الگوی داده شده درست بچسبانید بقیه تکه ها کاملا صحیح پشت هم چسبانده خواهند شد.

10- اگر رنگ دیوار یا سطح مورد نظر از سلامت خوبی برخوردار است میتوانید برای چسباندن استیکر های پی وی سی سطح زیری را با آب پاش خیس کنید و به راحتی استیکرتان را بچسبانید حتی اگر اشتباه هم چسبانده باشید ، با این ترفند چسباندن شما میتوانید قبل خشک شدن پشت کار، استیکر را براحتی و بدون آسیب بکنید و دوباره بچسبانید.

11- در انتهای مراحل چه در روش استفاده از سلفون نصب و چه در روش استفاده از آب (پس از خشک شدن کامل سطح زیرین) درصورتی که حبابی زیر استیکر مانده و با کشیدن کاردک از بین نمیرود روی آن را با سوزن سوراخ ریزی ایجاد کنید و مجدد روی طرح را با کاردک بکشید تا هوای زیرین تخلیه شود.

12- پس از اتمام کار در صورت کثیف شدن روی استیکر و یا باقی ماندن رزین چسب روی طرح، برای تمیز کردن کار با یک پنبه ی آغشته به استون روی طرح کاملاً پاک خواهد شد.

برای کندن استیکر از روی سطح از دو روش می‌توانید استفاده نمایید:

1- گوشه ی استیکر را با ناخن بلند کنید و کم کم کل کار را بکنید.

2- قبل از کندن روی کار را سشوار با گرمای پایین بگیرید که چسب زیرین نرم می‌شود و باید بلافاصله استیکر را بکنید چون در صورت مکث دوباره سرد و سخت شده و به حالت اول برمی‌گردد.

منبع: آسمونی

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *